Aimaan Ahmad: E Trienol punyai 60 kali ganda serapan vitamin E

Pages

May 25, 2014

E Trienol punyai 60 kali ganda serapan vitamin E


Assalamualaikum.

Ramai orang sudah concern tentang kesihatan dan kecantikan. Dan ramai orang juga tahu vitamin e amatlah bagus untuk kecantikan kulit dan kesihatan badan. Aimaan nak memperkenalkan vitamin e terbaik, yang mana produk e-trienol mampu menyerap 60 kali ganda lebih bagus dari produk vitamin e kat luar sana.

Dalam produk ini mengandungi tocotrienol yang berasaskan dari minyak kelapa sawit mampu meningkatkan keberkesanan dan kadar penyerapan yang baik untuk sistem kardiovaskular kita. Vitamin E juga disebut sebagai vitamin anti kemandulan. Untuk wanita juga, di nasihatkan ia sebagai perawatan kemandulan, kelainan menstruasi, peradangan vagina, gejala menopaus, mencegah keguguran.

Bukan sekadar untuk perempuan, e-trienol juga bagus untuk lelaki ya abang abang. Ia boleh melindungi membran sperma dr terjadinya teroksidan, jadi kerosakan dna sperma merupakan salah satu sebab terjadinya ketidaksuburan.




Rupa packaging e-trienol.

Pengambilan e-trienol amat mudah. Seperti supplement yang lain, ambil 2 kali sehari. Sebelum breakfast dan sebelum tidur. Aimaan lebih suka jika saya list down spesifik apakah kelebihan e-trienol :

  • Anti-penuaan : ia berperanan menjaga, meningkatkan elastik dan kelembapan kulit, melindungi kulit rosak akibat sinaran uv dan mempercepatkan penyembuhan luka.
  • Anti- oksidan : ia memantu melindungi struktur sel terutama membran sel dr kerosakan akibat adanya radikal bebas. 
  • Sistem imunisasi : meningkatkan daya tahan tubuh, membantu mengatasi stress, meningkatkan kesuburan, meminimalkan risiko kanser dan penyakit jantung.
  • Mengurangkan kolestrol "mudarat" LDL sebanyak 31% dalam masa 4 minggu tanpa menurunkan tahap kolestrol "baik" HDL  dan mengekalkan kelenturan saluran darah untuk tekanan darah yang lebih baik supaya mengurangkan risiko serangan sakit jantung atau strok.


Iols sememangnya mengamalkan supplement vitamin e. Untuk menghargai pemberian Illahi, kita harus menjaga sebaiknya.


Sebarang pertanyaan dan nasihat berkaitan supplement : Boleh hubungi + 601129040645.
Jemput lawati farmasi cosway kami , lokasi di Cosway Pasir Putih, Ipoh.

Thank for reading this entry!

4 comments:

Aimaan Ahmad Copyright © 2016. Designed by MaiGraphicDesign